Petua Hilangkan jeragat (blackhead/whitehead) pada hidung.

by - September 17, 2016

Aku tahu rahsia ni pun dari salah seorang influencer barat. Dah lupa nak dan page dia. Tapi lepas aku sendiri mencuba memang menjadi. Tahu jela jeragat kat hidung lah paling susah nak tanggal atau hilang, perlu belanja besar dan tentunya kebanyakkan mereka yang berduit boleh lah ke spa atau salon yang menawarkan khidmat tersebut.


Tapi petua yang aku nak share ni memang tak perlu kos mahal dan barangnyapun memang ada setiap masa dalam umah kita iaitu...

Image result for ubat gigi colgate mint

Image result for garam halus

Caranya : campurgaulkan sekali 2 bahan tadi dah sapu pada hidung, boleh gunakan tangan atau berus gigi lama yang dah tak guna, sental perlahan-lahan dan lihat hasilnya selepas itu.. (^^) winckkk!!







Skali buat je ni, seminggu buatlah 2x . Boleh nampak beza kurangnya black head tadi kan..

P/s : abaikan idung gua yang kembang setamn tu.. sebab nak bernafas masa menyental tu kira seksa gak, sebab ubat gigi mint tu berangin, hahahahah... segar je ngasenya..





You May Also Like

0 Comments

Blog Disclaimer

This is a personal blog. Any views or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner and do not represent those of people, institutions or organizations that the owner may or may not be associated with in professional or personal capacity, unless explicitly stated. All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.