Foot Musk dari It'S Skin.

Produk ni aku beli dengan kawan aku yang mane sama sama pergi bercuti di Korea. Kira share beli la. Kalau korang nak tahu. Produk kecantikkn kat sana memang murah gile. Boleh beli borong gitu. Contoh macam musk ni. Kebiasaannya 1 paket ada 20keping baru rm20. Kalau kat sini. Sah sahlah mahal.

So produk musk yang aku nak preview kali ni. Adalah foot musk dari It'S SKin.


Cara pemakaian dan keadaan permukaan kulit sebelum apply 

Result selepas apply
Tadaaaa...


Review :

Sangat bagus. Result serta merta. Cecair yang terkandung dlm produk sangat moisture. Tapak kaki tumit terasa sangat halus. Lembut dan terasa lembab. Bau pun wangi. Mampu hilangkan rekahan pada tumit kaki. ( bagi wanita yang tiada masa untuk manjakan kaki korang cam ako memang sangat sesuai lah) sebab cara penggunaan yg mudah. Semudah pemakaian stoking. Biarkn selama 20minit dikaki seterusnya setelah selesai hanya sedikit urutan kecil untuk spread out lebihan cecair supaya meresap ke dlm kulit. Hasilnya sgt memuaskan. ♥♥♥♥♥

You May Also Like

7 Comments

Blog Disclaimer

This is a personal blog. Any views or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner and do not represent those of people, institutions or organizations that the owner may or may not be associated with in professional or personal capacity, unless explicitly stated. All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.