Azriel Dah Boleh Meniarap

by - September 25, 2013

Sejak 2 menjak ada anak ni. Susah betol nak update blog kan? .hurm..orang lain pun ada anak gak kan, aku lak yang over. Hahahha...
Terbaru, takdalah baru mane, genab je 4bulan 13.7.13 cukup azriel dah boleh meniarap. Kawan2 aku sume cakap die sangat cepat. Tak sangka plak dalam duk berdukung 24jam ngan aku jarang letak sebab azriel memang xsuka duduk bawah. Tapi end result die pandai meniarap plak. Surprise!!! Awesome! ! Anak mummydaddy kan?
Kelakar je. Bila die meniarap, die akan berpusing 360 darjah mengikut putaran jam. Hahhah bila penat je dia akan melalak mengamuk menangis dan seangkatan dengannya. Bagus lah azriel dah pandai niarap nanti cepat2 blaja berjalan plak tau. So mummy dah tak payah dukung huhu..
Skang ni yang aku nampak azriel dah mula angkat2 bontot. Apakah itu tanda die nak merangkak plak. Mungkin.... kita tunggu dan tengok nanti.




You May Also Like

0 Comments

Blog Disclaimer

This is a personal blog. Any views or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner and do not represent those of people, institutions or organizations that the owner may or may not be associated with in professional or personal capacity, unless explicitly stated. All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.