Hari jadi yang tak jadi

Tajuk pun dah cam pening..yer betolkememang tak jadi.kesnya aku tertido ngn anak dan biarkan en suami ngan kek di ruang tamu. Bukan sengaja maklum la ape2 anak dulu kita utamakan. Sampi aku lupa 16 julai tu harijadi aku. so 16 julai pagi tu selamba itik aku g keje. Semestinya diopis semua la wished aku.erm...sebab bulan pose. Klau tak dah lame dapat makan free.



Ok balik je umah lepas berbuka terus en suami mintak aku tiup lilin ( hahaha nak jugak suh tiup lilin kan kan.kata besday gal...la..sangattt)

Tapi tahun ni sangat bahagia bagi aku sebab dapat smbut bersama insan kesayangan aku si kecik comey molek..Azriel. tengok jela glagak die orang tiup lilin melopong je tengok. Hihi aku siap suruh die potong kek. Inilah keje2 ibu yang takda keje.aniaya anak la..hihi.

Btw thanks daddy for the birtday cake...love you n azriel so much..muah!!

You May Also Like

1 Comments

Blog Disclaimer

This is a personal blog. Any views or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner and do not represent those of people, institutions or organizations that the owner may or may not be associated with in professional or personal capacity, unless explicitly stated. All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.