Posts

Showing posts from March, 2017

Tiada Lagi Risau Terluka dengan Peranti Inovatif Daripada Veet!

Image
Alat pencukur elektronik yang mudah, cermat dan lembut pada kulit, sesuai untuk wanita terkini. Petaling Jaya, 15 Februari 2017 – Mencantikkan diri kadangkala menjadi sesuatu yang agak rumit terutamanya apabila ingin menanggalkan bulu-bulu halus pada kulit di bahagian sensitif seperti kening, kawasan bikini dan bawah lengan yang turut memerlukan perapian yang tepat. Alat-alat sedia ada seperti pisau cukur dan penyepit tidak boleh melakukan ini semua. Memahami keperluan wanita kini, jenama depilatori No. 1 dunia, Veet melancarkan alat elektronik baharu yang memudahkan proses penjagaan dan perapian bulu. Alat baharu ini yang dikenali sebagai Veet Sensitive Touch merupakan peranti terkini dengan pelbagai unit kepala boleh diguna dan diganti bagi memudahkan perapian bulu di bahagian tubuh yang sensitif seperti kening, bawah lengan dan kawasan bikini. Aksesori khusus lain pada peranti direka bentuk bagi membolehkan peranti digunakan dengan lancar dan

REVIEW: THELILY MAKEUP REMOVER

Image
Kita orang perempuan ni, memang tak boleh elak dari mengenakan solekan, tak kisah lah, tebal ke nipis ke cara masing-masing kena solekan, tapi yang pasti caraa untuk tanggalkan kesan solekan pada muka itu jugalah yang menjadi kunci kepada kebersihan sebenar dalam teknik membersihkan kesan solekan tersebut. Macam aku, ramai sedia maklum, yang penah jumpa aku depan-depan memang tahu lah, aku ni memang biasanya akan solek muka sebelum keluar, maksudnya takdalah bersolek dandan siap semata nak ke kedai runcit belakang umah.hihi.. Tapi biasanya aku akan calit celak mata, calit pipi dan calit bibir dengan warna yang sesuai, serta mengenakan krim anti UV. Sebab aku berkulit cerah dan bila tak bersolek, akan jelas nampak sangat kosong dan pucat. Cuma bab nak cuci selepas tu selalu menjadi masalah pada aku, paling tak suka celak mata, dah sental macam nak naik nipis kulit bahagian mata, masih juga kekal comot atau lebih jelas "panda eye" disebabkan penanggal solekkan yang