Posts

Showing posts from June, 2014

Buku Simpanan Tabung Haji untuk Azriel

Image
Finally.. hureyyy mommy berjaya realisasikan hajat untuk buka buku akuan simpanan untuk anak teruna mommy ni. Sebelum ni gigih lah 2, 3 kali ulang alik masuk tabung haji kekonon nak bukak akaun. Maklumlah manusia sentiasa lupa. Mula mula pegi dulu, bila tanya nak buat buku, katanya nak anak berusia 6bulan baru leh bukak. Dahtu aku dah bawak balik siap2 form untuk register buku. Haha.. minggu makan minggu.. bulan makan bulan sudahnya Azriel pun dah Setahun. Finally!!! Pahtu kebetulan adalah menjadi hobi aku suka simpan syiling, biasanya syiling yg aku simpan guna untuk toll ataupun tahlah banyak dah aku simpan kat umah pun ada.. Hah kat opis pun ada jugak. Tabung beruang aku dan bekas tupperware biskut aku guna untuk kumpul duit syiling dan duit kertas. Harini Terajin plak clearkan tabung sebab dah sarat penuh dan xda tempat. Sebab stress semalam g klcc cari tabung beruang yg aku suka tu, xjumpa jumpa sudahnya, harini aku tekad lah buatkan buku untuk Azriel. Malam tadi gigihlah aku cuba

Buku Simpanan Tabung Haji untuk Azriel

Image
Finally.. hureyyy mommy berjaya realisasikan hajat untuk buka buku akuan simpanan untuk anak teruna mommy ni. Sebelum ni gigih lah 2, 3 kali ulang alik masuk tabung haji kekonon nak bukak akaun. Maklumlah manusia sentiasa lupa. Mula mula pegi dulu, bila tanya nak buat buku, katanya nak anak berusia 6bulan baru leh bukak. Dahtu aku dah bawak balik siap2 form untuk register buku. Haha.. minggu makan minggu.. bulan makan bulan sudahnya Azriel pun dah Setahun. Finally!!! Pahtu kebetulan adalah menjadi hobi aku suka simpan syiling, biasanya syiling yg aku simpan guna untuk toll ataupun tahlah banyak dah aku simpan kat umah pun ada.. Hah kat opis pun ada jugak. Tabung beruang aku dan bekas tupperware biskut aku guna untuk kumpul duit syiling dan duit kertas. Harini Terajin plak clearkan tabung sebab dah sarat penuh dan xda tempat. Sebab stress semalam g klcc cari tabung beruang yg aku suka tu, xjumpa jumpa sudahnya, harini aku tekad lah buatkan buku untuk Azriel. Malam tadi gigihlah aku