Menyampah

  • September 28, 2012
  • By suara dari telapak kaki comel
  • 8 Comments

Kalau taknak ako moody jangan buat ako menyampah..sebab ako cukup meluat ngan pangai orang cam ako nampak skang..

Usah nampak dengar pun ako tak hingin, dasar pangai hipokrit..wei hello ako nih dah cukup banyak sabar.. Jangan sampai ako tumbuk muka ko 100 sesaat..

Senang citer ako sangat sangat meluat..


Bila sedih camni mula lah teringat orang tua ako..rindunya kat diorang

You Might Also Like

8 100 org jejak kaki

  1. alahai sabar ye comel.. banyak2 kan beristighfar.. dah namanya manusia, takpernah lari dari buat orang lain sakit hati.. sabar ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cik Riena- yer tengah sabar mau dua hari gak jadi moody tau..sabar jela..bila mengenangkan pangai org kan..shuhshuh g jauh2 lah pangai xbagus nih

      Delete
  2. cis. sape yang kacao comel ni.
    bgth momoy, biar momoy buli dia wokeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah momoy- kalau momoy dekat nak je comel suh momoy skolahkan..manuasia mmg camtu..fizikal nmpak sgt mulia hakikat sabar jela..takpe dah lega sikit marah ni lepas kunyah chew gum hahahaha

      Delete
  3. Sabar Comel... Not good for your lil one... Keep calm OK. Semua org buat silap... Deal with it calmly k... :)

    ReplyDelete
  4. dear entri make over bilik dah siap

    http://www.momoy-blogirl.blogspot.com/2012/10/jom-masuk-bilik.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes!!ni yang comel paling suka n tunggu2 nih

      Delete

Pinkygroupsaid

Total Pageviews

Cradle 2011-2018

Cradle 2011-2018

TQ Singgah